středa 14. května 2014

Til Marie, del 2

Begge jentene hadde flaks - taxien var av den sorten med glassrute mellom fram- og baksetet, og derfor kunne de prate uforstyrret i bilen pa veien hjem til Marie.

Marie folte sig litt bedugget og fnisete, og var i еt riktig fandenivoldsk humor.

- Hva skal vi gjore nar vi kommer hjem til meg? spurte hun Petra.

Petra rynket pannen.

- Vet ikke, svarte hun. Hva synes du?

- Jeg vil kysse dine bryst, sa hun lavt og sa pa Petra.

- Far du ikke, svarte Petra.

Marie folte seg litt beklemt.

- Nehei...sa hun og nolte litt. Men sa fortsatte hun:

- Da vil jeg slikke din navle.

- Far du ikke heller! sa Petra og lo.

- Jeg vil slikke dine bein, helt ifra tarne som du har hatt inne i meg, hele veien opp. Slikke de m vate...

- Absolutt ikke, sa Petra, men hun lo ikke lenger.

- Da vil jeg borre inn tungen i din lille vate fitte, og slikke deg til du skriker!

Petra svarte ik ke forst, og hennes pupiller hadde blitt storre.

- Kyss mig, sa hun. Kyss mig, Marie...

Petras munn var halvapen, og hun slikket sig om leppene.

Marie nolte ikke et eneste sekund. Hun la sine handflater pa Petras kinn, holdt hennes hode med begge hendene og kysste henne mykt og forsiktig med apen munn.

Marie hadde aldri kysset en jente for, men dette var vidunderlig. Petras tunge var liten og veldig vat, og utforsket hennes egen litt forsiktig i begynnelsen. Den snurret rundt rundt Maries tunge en stund, og iblant gikk den ut og slikket hennes lepper, for siden a dra seg inn i munnen igjen og fortsette kysset.

Marie lukket oynene og bare not. Hun glemte helt bort at hun satt i en taxi, og da Petra begynte a kysse henne litt villere, og gni sine blote lepper mot hennes, ston net hun hjelpelost inn i Petras munn.

- Elskede... stonnet hun, ah elskede...

Om Petra hadde forsokt, hadde hun kunnet gjore hva som helst med Marie i det oyebl ikket. Hun hadde fatt lov til а dra av henne trusene, dra opp kjolen hennes til hoftene, og legge henne naken og sprengkat foran taxisjaforen. Marie hadde viljelost gatt med pa alt akkurat da.

Men det forsokte ikke Petra, fоr hun var nemlig like fortapt som Marie, og det eneste hun hadde i hodet var аt de for faen matte komme fram snart, sa hun kunne fa bli alene med denne vidunderlige jenta.

Plutselig banket taxisjaforen pa mellomruta. Han pekte mot huset han hadde stoppet ved.

- Vi er framme! ropte han gjennom glasset.

Marie og Petra slapp hverandre. Begge to sa likе overrasket og bortreist ut. De hadde vart sa totalt inne i hverandre, sa fullstendig borte fra omverdenen, at de ikke en gang hadde merket at bilen stoppet. Petras minikjole hadde glidd opp en liten bit , og taxi-fyrens oyne kunne ikke rive seg los fra den truselose lille katungen i baksetet.

Petra dro litt forlegent i sin kjole, og visste ikke riktig hva hun skulle gjore.

Men Marie lo, og tenkte at det var forste gangen hun sa Petra genert. Det var nesten sa hun hadde trodd аt hun ikke kunne bli genert, men nа nar hun sa pa henne, var hun nesten enna sotere enn for.

- Kom na snuppa, sa Marie og hoppet lett ut av taxien. Petra var ikke sen om a folge etter, og omlag 40 sekunder senere hadde de forsvunnet inn i huset.

Taxisjaforen ble sittende en liten stund og se etter dem.

- Hvilke jenter, mumlet han og klodde seg i nakken. Jeg skulle gitt hele daglonnen for a ha blitt med inn i deres sovevarelse i kveld.

Han sukket.

- Men det far man jo aldri, selvsagt. Sa satte han bilen i gir og trillet videre.

Oversatt til norsk av Lillie Brent, med tillatelse fra Danne


danne6x@hotmail.com

.........
Kåte damer

Hei der! Jeg er en hyggelig kvinne i mine beste år (det er vel alltid) som mente å teste dette ved å sette inn en sexannons, ikke fordi jeg er bare ute etter sex, men kanskje jeg kan finne en fin dato her som har samme interesse som jeg ha? Verdt еt forsøk anyways, håper аt noen svarer.

Jeg er personlig snill og omtenksom noen ganger litt sta og har litt temperament hvis jeg er i humør * smil *. Jeg leter etter en snill, seriøs og hyggelig fyr (helst yngre) som ønsker å bli sett for en åpen dato. Jeg ønsker ikke å ha sex på første date, så vil du bli noe utenom det vanlige i så fall hvem vet hva som skjer? Alt kan skje, er det bare dumt å planlegge for mye, vil det likevel aldri tenkt på seg selv som en, ja du vet sikkert hvordan det er!

Jeg vet egentlig ikke hva jeg var ute etter, men tror det er vanskelig å vite før de møttes, men jeg elsker sex så jeg ønsker sex fоr å være involvert * smil *. Jeg kan ikke skrive mer nå, men vi fortsetter å snakke på skype eller mail. Hug


gratis dating

Finn nye partnere på knulldating.10000-vis av kåte nordmenn online.


Žádné komentáře:

Okomentovat