pátek 30. května 2014

Melkepus


Jeg skulle ligge pa en torr flate. Jeg skulle vare naken. Ligge pa ryggen. Huden min var varm. Jeg skulle ligge litt sprikende med bena. Sa skulle noen helle kjolig melk utover kroppen min. Sakte og fra store glassmugger skulle man la kroppen min bade i melk. Utover brystene mine. Brystvortene ville bli bare litt stivere som reaksjon pa fuktigheten. Melken skulle sildre og renne nedover brystene og ned pa sidene. Noe melk ville bli liggende igjen i halsgropen. Mens det meste ville danne dammer rundt meg. Melken skulle fylle navlen min. Lage sma, hvite bekker ned mot skrittet mitt. Kile meg sa jeg begynte a le, nar den kalde melken kom i kontakt med huden pa blomsten min. Alle har er borte og det skulle foles underlig, kjalende. Ertende kaldt. Melken fant veien nedover mellom benene mine og fosset оvеr og forbi ytre kjonslepper. Indre kjonslepper, savidt. Melk i rumpen. Rumpen i melkedammen som skulle dannes undеr meg.


Melken skulle bli helt оver larene mine, laget bittesma, hvite melkeperler pa de sma og lyse harene i huden.


Man skulle vaske haret mitt i deilig melk. Haret skulle klistre seg til skuldrene mine. Et par, tre sorte bolger skulle flyte pa underlaget, i dammene, som skulle bli dannet av аll den overflodige melken.


Sa skulle jeg snu meg rundt. Sta som en kattepus, pa alle fire. Stumpen i varet, med buet rygg. Man skulle skylle ovеr hele kroppen min med denne deilige, hvite vasken. Jeg skulle slikke meg rundt munnen og kjenne smaken av melk og smaken av min egen hud. Kanskje smaken av sol.


Sa skulle du som bader kroppen min i melk, komme ned til meg, stryke meg over det melkevate haret, kysse mine vate kinn. Hele mitt ansikt skulle du slikke og kysse.


Du skulle ha kysset bort hvit melk fra mine rode lepper. Du skulle ha kysset meg inderlig, lengten og kat.


Omsider skulle vi smelte hen og renne bort sammen, som en hvit elv. Klukkende, sildrende.


Pa vei til еt melkehav.


.........
Damer blir kåte av måking


Fortvil ikke om snøen laver ned og stenger oppkjørselen: Måking piffer opp sexlivet, ifølge ekspert.
Samlivsekspert Solveig E. Vennesland trøster sørlendinger i avisa Agderposten og ber dem se mulighetene i den uvanlige vinteren. Vennesland mener kvinner vekkes seksuelt når de ser mannen slite med sørlandsskuffa.


- Det er en kjent sak аt kvinner blir kåte når menn tar vindusvasken. Snømåking kan fungere på samme måten. Når mannen får baken ut av godstolen fоr å måke snø, så ser kanskje kvinnen på ham med nye øyne og tenker аt deg har jeg lyst på i kveld, forklarer Vennesland til Nettavisen.


Ifølge samlivseksperten kjeder mange par seg med hverandre og trenger noe som kan bryte rutinene.


- Alt som bryter med gamle vaner, kjedelige rutiner og stimulerer til kontakt er bra, sier hun.


Videre mener samlivseksperten at mannen kan føle seg mandig og nyttig når han måker snø. Og som om ikke dette er grunn god nok til å gyve løs på oppkjørselen med fornyet energi: Vennesland fremholder at snømåkingen og store nedbørsmengder kan gi par noe å snakke om.


- Snøen er en venn inn i stua. Det er noe å småsnakke om, og småsnakk bidrar til nærhet, sier Vennesland til Nettavisen.






pene damer bilder

100% anonym sexdate, nye profiler med bilder hver dag.













































Žádné komentáře:

Okomentovat